گویا اصلا مهم نیست که هوا انقدر آلوده ست. چون دانشجوییم باید پاشیم بریم دانشگاه! در حالی که مدارس تعطیل هستند.

ابلهان بی‌خاصیت!

البته اینم باید بگم که کلا از دیروز صبح مودم خوب نیست. خشم زیادی در من هست. مثل یک انبار باروتم و هر لحظه ممکنه بووم منفجر بشم :)