تخریبگر
چطور یک نفر تنها با لحن کلامش میتونه باعث بشه حس کنی خنگترین موجود دنیا هستی؟ از اینجور آدما نباید خیلی سوال پرسید :))))
[الان یادم افتاد خودمم تا حالا اینجوری رفتار کردم، البته فقط با داداشم. همین و بس. اونم چون بادقت به حرفم گوش نمیکرد و همش مجبور میشدم حرفم رو تکرار کنم... با بقیه خیلی با حوصله برخورد کردم همیشه... اما در هر صورت این کار قشنگ نیست...]