ناپدیدی
خودم که نه. ولی یکی از نزدیکانم تجربه رابطه با کسی رو داشته که این آدم یههو و بدون هیچ دلیلی خودشو کشیده کنار و گذاشته رفته. به عبارتی همون ghosting.
دیکشنری Cambridge این اصطلاح رو اینجوری معنی میکنه:
a way of ending a relationship with someone suddenly by stopping all communication with them.
خلاصه که برگامون ریخته از این حرکتش :))))) البته درک میکنم که ممکنه تموم کردن رابطه براش سخت بوده باشه. ولی اینکه یه جوری رفتار کنه انگار هیچ اتفاقی نیفتاده و هیچ رابطهای نبوده، خیلی شگفتآورتره :))))) همین آشنایی که میگم، تا مدتها تردید داشت که چیکار باید بکنه. بهش گفتم: «یه زنگ بهش بزن ببین برمیداره یا نه». با خط خودش که زنگ میزد، برنمیداشت. با یه خط دیگه زنگ زد و طرف برداشت :)))) باری دیگر برگامون ریخت... این در حالی بود که اصلاً نه زنگی میزد و نه پیامی میداد. یههو برای مدتی غیب میشد. بهش گفتم: «عزیزدلم رابطه از طرف اون شخص تموم شده. یه پیام بهش بده و تمومش کن».
اصلاً چی میشه که یه آدم این کار رو میکنه؟!